Ljubitelji oldtimera diljem Europe, iako mnogobrojni i mnogi od njih ponosni vlasnici starih ljepotana, imaju rijetku priliku uživati u društvu onih američkog podrijetla. Naročito na našem području, većinom srećemo starodobne automobile europskih proizvođača, dok one američkih možemo vidjeti samo na filmovima. Mislimo na velike i robusne Chevrolete, Fordove, Dodgeove i ostale koji se nisu proizvodili za europsko tržište već samo za široke američke ceste. Upravo na filmu je i dr. Ivan Bagarić prvi puta ugledao svog ljubimca.
Bila je to, kako kaže, ljubav na prvi pogled. Riječ je o kultnom automobilu Chevroletu pick up-u iz 1955. godine, simpatičnom pick up-u koji je polovinom prošlog stoljeća bio toliko popularan da gotovo i nije bilo filma u kojem nije dobio ulogu. Vozio ga je Ben Quick, stojeći na njegovim prepoznatljivim, širokim pragovima iz strojnica su pucali filmski gangsteri, a kaubojima i farmerima bio je omiljeni radni auto.
Ovaj model, Pick Up 3100 H54 počinje se proizvoditi davne 1954. godine. Motor mu je američki klasični še sterocilindraš od 3100 ccm i 112 KS. Motor je ukombiniran sa trobrzinskim mjenjačem kojim se upravlja s ručicom kod upravljača. Dječački san dr. Bagarića trajao je sve do veljače 2007. godine kada mu se sreća osmijehnula te je pronašao svoj Chevy, a njegov san je postao stvarnost. Bilo je potrebno dvije godine traženja i nebrojeni sati provedeni na internetu da bi ga pronašao. Uz veliku pomoć prijatelja Nenada Matijaševića auto je već u lipnju iste godine doselio iz Kanzasa u Novu Gradišku. Kao i ostali njegovi limeni vršnjaci, i ovaj Chevy je imao burnu prošlost. Godinama je prevozio radnike na američka polja pamuka, a kada se nakon stotina prevaljenih milja pokvario, završio je otpisan, u štaglju, a potom na eBay-u. Tamo ga je i zapazio dr. Bagarić, te brodom dopremio u Hrvatsku.
Kada je stigao u Novu Gradišku za njega se pobrinuo tim vrhunskih majstora - autolimar Tona Turkalj, autolakirer Ivo Muić, tokari Bora Stoić, Marijan Ferić i Petar Sokić, automehaničari Vlado Junašević i Slobodan Pantelić, autoelektričar Donald Josipović, stolar Zlatko Benko te prijatelj Mladen Bušić, dizajner Bernard Kurjaković, fotografi Iris i Breza, autor spota Alen Kocić-Koc, autor web sajta Željko Idžotić i čovjek koji zna doslovno sve i za sve nađe rješenje, Krešo Zega. Automobil je rastavljen te su dijelovi koji su još bili u odličnom stanju restaurirani, a oni dotrajali zamijenjeni su potpuno novim originalnim dijelovima kupljenima u SAD-u preko specijaliziranih kataloga.
Auto kuće u kojima su pronađeni originalni dijelovi su: LMC Truck Chevrolet Parts, Jim Carter Classic Truck Parts i American Classic Trucks Parts.
Literatura po kojoj je rađena restauracija: Factory Assembly manual Chevy Truck 1947- 1955., Chevrolet Truck Operators manual i Chevrolet Truck data book. Sve faze restauracije bilježene su fotoaparatom, a jeddan dio fotografija možete vidjeti u foto galeriji na web stranici www.oldchevy55.com.
Automobil je završen i registriran u srpnju 2008. godine. Dr. Bagarić se zahvaljuje svojoj obitelji, svojim bikerima i svim prijateljima koji su ga podržavali u ovoj prekrasnoj avanturi. Jer, kako kaže, muškarci zauvijek ostaju djeca, samo im igračke s vremenom postaju veće i skuplje.
Otkada je u njegovu garažu doselio Chevy ‘55, živi svoj dječački san.Inače dr. Bagarić je član Oldtimer kluba „Classic’99“ Nova Gradiška, te sa svojim Chevyem prima brojne nagrade i plijeni pozornost na mnogim domaćim i međunarodnim susretima oldtimera i ljubitelja američkih automobila.
Ove godine se njegovom Chevroletu pridružio i Buick coupe iz 1941. godine, a trenutno je u fazi restauracije i Pontiac coupe iz 1930. godine.