Dr. Radomira Dumičića Novogradiščani znaju kao liječnika školske medicine i zaljubljenika u umjetnosti kao što su poezija, slikarstvo i glazba. Za one koji ne znaju, dr. Dumičić je također član Oldtimer kluba „Classic'99“ Nova Gradiška sa svojim limenim ljepotanom, Peugeotom 404 iz 1971. godine.
Kako vlasnik ističe - „Jedan od mojih interesa svakako je i ovaj Peugeot 404D, koji je upravo ušao u četrdesetu godinu postojanja. Kada sam ga novog kupio nisam ni u snu zamišljao da će to biti auto moga života. Doduše, danas kada razmišljam o onome što me zanima, osjećam, nije nikakvo čudo“.
Ovog Peugeota pokreće diesel motor od 1948ccm i 47kw koji je svojevremeno bio jedan od najboljih dizelaša u autoindustriji. Prešao je originalnih 147364 km, pa se može reći da ga čeka još mnogo kilometara na susretima i da se sada tek razradio. I nakon toliko godina blješti punim sjajem zahvaljujući dr. Dumičiću koji ga je čuvao i pazio od prvog dana kako ga je kupio. Njegov 404 je stalno garažiran dok nova Astra nema takav tretman i prepušta garažu ovom starijem gospodinu.
Početkom ove godine 404 je bio kod lakirera gdje mu je nakon 40 godina nanesen novi lak, iako je i originalni još bio u odličnom stanju, ali, perfekcija je perfekcija.
Na automobilu je apsolutno sve original. Ove godine registriran je po novom pravilniku za oldtimer vozila i licenciran od strane Hrvatskog oldtimer saveza te posjeduje licencu europske asocijacije za oldtimer vozila.
Prošle godine je Peugeot uz 200. godišnjicu postojanja tvrtke slavio i 50. obljetnicu nastanka modela 404 kojeg je 1960. godine dizajnirao slavni Pininfarina. Osim limuzinske izvedbe, 404 je bio dostupan i kao karavan Familiale sa 7 sjedala te praktični pick up. 1961. godine izašao je convertible, a ‘62. i coupe. 1960. godine 404, osmišljen u studiju najpoznatijeg dizajnera u automobilskoj industriji, Pininfarine, udara temelje za buduće modele iste kuće. Dizajnom mješavina klasičnog modernizma šezdesetih, tehničkim konceptom u samom vrhu klase, Peugeot 404 postaje zaštitni znak Peugetovog imidža šezdesetih, a i kasnijih godina. 1961. godine Peugeot u Ženevi predstavlja benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem kojim naravno motorizira 404. No taj motor kasnije neće biti i najpoznatiji agregat aktualnog modela.
Peugeot i Mercedes su pioniri u proizvodnji diesel motora čiju eru započinju upravo istih šezdesetih, a na vrhu su se zadržali sve do danas sa Hdi i Cdi motorima. 1965. godina posebno se ističe u Peugeotevoj povijesti. Te godine model 404 dobiva diesel motor koji u kombinaciji s ostatkom automobila tvori idealan koncept pouzdanosti, izdržljivosti i dinamike. Neki izvori tvrde da su čak i iz samog Mercedesa priznali da je tadašnji Peugeotov diesel bolji od njihovog tadašnjeg 190D. 404 diesel je postao sinonim idealne limuzine koja je postala vrlo popularna i kod taksista.
Ovaj model je također hvaljen i sa strane mnogih automobilskih magazina, uključujući i britanske koji su najcijenjeniji. To potvrđuje i sam dr. Dumičić koji kaže kako i nakon četrdeset godina ovaj automobil može voziti brzinom od 150 km/h, a na motoru nije ništa popravljao niti mijenjao. Potrošnja mu je niska čak i za današnje vrijeme. Na otvorenoj cesti između 90 i 100 km/h troši 6,1 l/100km dok mu gradska potrošnja ne prelazi 7 l/100km. Zaista impresivno! Proizvodnja u Sochauxu datira do 1975. godine. Tu je proizvedeno 1.847,568 osobnih vozila, ne uključujući dostavne verzije modela, kao i proizvodnju izvan Europe.
Koncept 404 Diesel Record je 1965. razvijen na temelju cabria te je kao jednosjed premašio 40 dotadašnjih rekorda među kojima je i 11000 prijeđenih kilometara u 72 sata s prosječnom brzinom od 161 km/h. Peugeot je sa modelom 404 ostvarivao i sportske uspjehe kao što su 4 generalne pobjede na East African Safari Rallyju u Keniji. Proizvodnja limuzinske verzije u Europi datira do 1975. godine, dok se u Africi proizvodio do 1988. godine po licenci.
U 28 godina proizvodnje svih karoserijskih izvedbi, proizvedeno je 4,7 milijuna primjeraka te je model 404 bio svojevrsni statusni simbol svoje ere.